Het is weer bijna zover: Kerst

Als bedrijf is het belangrijk om klantencontacten en relaties goed te onderhouden. Door net iets meer te doen dan de rest maak je als bedrijf een goeie indruk. Maar hoe pak je dat aan zonder stress? In deze blog lees je een aantal tips die je helpen bij het schrijven en ontwerpen van een kerstkaart, het is namelijk al bijna zover. 

De kerstboodschap

Als je besloten hebt een kerskaart te gaan versturen is het goed om te starten met de tekst. Wanneer je meer wilt schrijven dan alleen “de beste wensen”, kun je bijvoorbeeld de fijne samenwerking benadrukken of een stuk schrijven over de toekomstplannen. Bedenk welke persoonlijke boodschap jij achter wilt laten voor jouw klanten.

Het ontwerp

Om te zorgen dat jouw kerstkaart opvalt, ga dan na waar jouw bedrijf voor staat en wat jou uniek maakt. Door een leuke foto te maken van het team en je eigen huisstijl terug te laten komen krijgt de kaart een persoonlijk tintje en belandt hij niet in de vuilnisbak.

Contacten

Als de teksten zijn geschreven en de kaart is ontworpen, is het tijd om een verzendlijst te gaan maken. Je klantenbestand is daarvoor de basis, dus het van belang dat deze up-to-date gehouden wordt. Vul je verzendlijst eventueel aan met potentiële klanten, bedrijven met wie je veel samenwerkt of mensen die op een andere manier veel met jouw bedrijf te maken hebben.

Laat je kerstkaarten maken bij Drukkerij Zaansprint

Het team van Zaanspint staat voor je klaar in de stressvolle decembermaand. Wij helpen jou graag bij het ontwerpen, schrijven en drukken van jouw zakelijke kerstkaarten. Wij bespreken graag alle mogelijkheden met jou.

Neem contact met ons op