Het komt vaak voor dat normaal reclamedrukwerk in de oud-papierbak eindigt. Om ervoor te zorgen dat uw drukwerk opvalt zal het iets extra’s moeten hebben. Gelukkig kunnen wij dit bij Zaansprint voor u verwerkelijken. Maar hoe laat u uw drukwerk opvallen?

Personaliseren

Door uw drukwerk te personaliseren en de ontvanger bij naam aan te spreken kunt u het versturen als direct mail. Zo ontwijkt u gemakkelijk de nee-nee sticker en bereikt u toch meer mensen dan wanneer u het als normaal reclamedrukwerk verstuurd. Als u bezig bent met personaliseren kunt u deze ook gelijk voorzien nummers of codes. Deze kunt u gebruiken bij win-acties, kortingscodes of een ander leuk extraatje.

Ontwerp

Ook kunt u zorgen voor een creatief ontwerp, want dit is goud waard. Hierdoor valt uw drukwerk meer op en als iemand een glimlach krijgt bij het zien ervan, zal dit alleen maar positieve effecten afgeven. Het is belangrijk dat er over het afwerken ook goed nagedacht wordt. Zo kunt u het drukwerk achteraf nog voorzien van rillen, vouwen, lamineren en andere mogelijkheden.
 
In vele gevallen wordt de achterkant van het drukwerk blanco gelaten, maar door bijvoorbeeld een visitekaartje aan twee kanten te bedrukken zal het twee keer zo sterk zijn. U kunt hier dan bijvoorbeeld uw logo of diensten plaatsen, waardoor het gemakkelijker wordt voor iemand om de link te leggen met uw bedrijf. Probeer niet te veel teksten te gebruiken en beperk deze tot alleen het noodzakelijke. Gebruik van pakkende afbeeldingen en een fris design zullen ervoor zorgen dat de aandacht getrokken wordt.

Zaansprint kan ervoor zorgen dat uw drukwerk echt de aandacht trekt. Wilt u weten welke mogelijkheden er allemaal zijn en hoe dit proces in zijn werk gaat? Neem dan voor meer informatie contact met ons op via ons contactformulier of bel via 075 62 88 461.

Terug naar overzicht