Wanneer u met uw bedrijf deelneemt aan een beurs of evenement wilt u gezien en gevonden worden. De beursstand moet opvallen en aandacht trekken, maar niet op een schreeuwerige manier. U wilt een beursstand die opvalt en informatief is. De boodschap moet goed over worden gebracht. Zaansprint helpt u om uzelf van anderen te onderscheiden en levert het mooiste presentatiemateriaal.

Doelstellingen van de beurs

Bedenk van te voren goed wat uw marketingdoelstellingen zijn op de beurs. Wilt u de naamsbekendheid vergroten, klanten werven of een nieuw product promoten. Bedenk goed wat u wilt uit stralen en welke promotiematerialen passen bij uw imago.

Bezoekers

Welke bezoekers verwacht u op de beurs en met welke redenen moeten zij naar uw stand komen? Willen ze deals sluiten of zijn ze op zoek naar meer informatie? Via welke weg zijn ze bij uw stand gekomen en hoeveel mensen kunt u verwachten? Al deze vragen hebben invloed op de vormgeving van uw promotiemateriaal. Denk hierover na bij het ontwerpen van uw beursbenodigdheden.

Benodigdheden beurs

De precieze benodigdheden voor uw beursstand zijn afhankelijk van uw bedrijf. Heeft u een open opstelling waar mensen doorheen kunnen lopen of een kraam met uitgestalde informatie? Ook is het handig om van te voren te weten hoeveel ruimte u heeft op de beurs. Hier kunt u bijvoorbeeld banners op aanpassen.

Herkenbaarheid

Op een beurs is het een drukte van belang, zorg daarom voor voldoende materiaal. Denk bijvoorbeeld aan badges voor u en uw collega’s, presentatiemappen om gesprekken te kunnen ondersteunen, folderbakjes om de folders en brochures in neer te leggen en natuurlijk de folders en brochures zelf. Vergeet ook uw visitekaartjes niet om contactgegevens uit te wisselen.

Bent u benieuwd naar wat Zaansprint voor u kan betekenen in het ontwerpen en drukken van promotiemateriaal? Bel naar 075 62 88 461 of vul het contactformulier in  

Terug naar overzicht